PALERMO
FOREVER. FASTER.
Спортивний бренд PUMA запускає кампанію з новим поглядом на класичні Palermo, які вперше з’явилися у каталозі бренду 1981 року, як тренувальне взуття, в рамках колекції Terrace. Palermo поєднали насичені кольори та футбольну спадщину зі справжньою ідентичністю PUMA в стилі ретро для кожного, хто відчуває бажання бути оригінальним та виділятися в умовах сучасного стандартизованого ринку.
Героями відеокампейну стали фронтвумен гурту “The Hardkiss” Юлія Саніна та режисер та тревел-документаліст Антон Птушкін. Головною ідеєю відео, яке знімалося у Києві, є пошук натхнення та інтерпретація досвіду інших під час створення власної історії. Під час зйомок частина Сицилії перенеслася на київські локації, а саме оранжерею ботанічного саду та особняк Заксу, задекорований у атмосферу узбережжя Італії.

PALERMO

 товарів

Отримай знижку 10% *
subscribe background image
на першу покупку
Отримай знижку
на першу покупку
10% *
Тільки у клубі підписників:
новинки та ексклюзивні пропозиції
промокоди лише для підписників
subscribe background image
Даний email
вже зареєстрований,
перевір свою пошту.
subscribe background image
Виникла помилка,
спробуйте пізніше
subscribe background image
Перейди за посиланням у листі, щоб підтвердити підписку
і отримай свій бонус -10% на першу покупку.

Оберіть вашу мову:

Русский

Виберіть місцезнаходження зі списку:

North America

South America

Middle east

Asia

Oceania

Africa

Europe